sobota, 21 lipca 2012

porost włosów czerwiec/lipiec + napój drożdżowy.

Niestety, nie mogę nazwać się osobą systematyczną, często zapominam, albo po prostu nie chce mi się...tym razem było tak samo, przez niecały miesiąc udało mi się pić dzień w dzień napój drożdżowy, który składał się 1/3kostki drożdży i szklanki wrzącego mleka, piłam zawsze przed snem, a do smaku szybko się przyzwyczaiłam. Nie miałam wysypu na twarzy :D, ale niesamowicie poprawił mi się stan  paznokci, bo rzeczywiście rosły jak na drożdżach,.
A jak sprawdziły się na włosach przez ten niecały miesiąc?
Wydaje mi się, że trochę urosły..niestety nie mam porównania, bo nigdy nie mierzyłam włosów i zbytnio nie interesowałam się nimi, ale niedługo mam zamiar znowu zacząć pić koktajle drożdżowe :D, polecam!



20 komentarzy:

  1. Dość sporo urosły :D
    Ja piłam na początku lipca ale tylko przez tydzień bo mi się nie chciało ;p
    Ale od września już się za siebie wezmę i będę wytrwale piła napój drożdżowy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to razem weźmiemy się od września, bo też planuję i będziemy musiały wytrwać dłużej niż tydzień/niecały miesiąc :D

      Usuń
    2. Mi pasuje :D
      To od września ;)

      Usuń
  2. Masz śłiczne i dlugie wlosy :) napisalabyś swoją historię włosową lub opisala jak osiągnelas taka dlugosc? :) pzodrawiam Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. jezuuuuuuuuuuuuu,ale mega dlugie;)
    zazdroszcze strasznie i takie proste;)
    musze obserowowac te twoje wloski!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne długie włoski :)
    I jaki ogromny przyrost :O
    Ja niestety z piciem drożdży wytrzymalam tylko 3 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne włoski, a przyrost widać gołym okiem ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNE ;o aż miło na takie patrzeć! Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW masz przecudne wlosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! duża różnica ;-) i masz cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo urosły! a jakie piękne :)
    ja się biorę za drożdże od końcówki sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś pierwszą blondynką u której widzę takie piękne włosy,zawsze myślałam że ciemne włosy łatwiej jest doprowadzić do zniewalającego efektu. Po prosu jestem pod WIELKIM wrażeniem!!Śliczne śliczne śliczne i takie długie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w Twoich włosach!!
    Dotkliwie żałuję zmiany na rude w tej chwili!
    Jesteś i będziesz moją inspiracją <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Lepsze picie drożdży czy maska z drożdży? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne włosy czekam na więcej zdjęć :D

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wowo na prawde robi to wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Piekne te Twoje włosy. I ta długość <3

    OdpowiedzUsuń