piątek, 20 lipca 2012

zaczynamy!

Od kiedy moje włosy zaczęły sięgać znacznie dalej niż do ramion, ja blondynka z natury i poprawiana przez ludzkie ręce postanowiłam trochę bardziej interesować się tym co mam na głowie i dbać o nie, aby służyły mi jak najdłużej... bo piękne i zadbane włosy dodają niesamowitego uroku kobiecie! i to co mamy na głowie świadczy również o nas samych :D

A w skrócie, blog tylko i wyłącznie o moich kłaczkach , o tym jak o nie dbam i jak one rosną! , nie lubię dużo pisać, ani czytać, natomiast lubię oglądać zdjęcia, więc tego się spodziewajcie :).

moje włoski na dzień dzisiejszy.

12 komentarzy:

  1. wow ale długie :)

    Też jestem blondynką i też prowadzę bloga.
    Będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze...mega długość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) I takie zdrowe pomimo że farbowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne włoski. obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne, piekne, piekne i jeszcze raz piekne :) nie moge przestac sie na nie gapic :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Długie masz włoski. Lubię oglądać zdjęcia i czekam na więcej zdjęć Twoich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne masz włoski:) Super długość. Ja też jestem naturalną blondynką i nie zamierzam zmieniać koloru:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne, mi się marzy taka długość.. może za 2lata się takiej doczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękne włosy!:)
    A kolorek super malujesz czy to Twoje naturalne??:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. od ponad roku nie farbuję już włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie myślisz ze to jest troche egoistyczne z twojej strojny ? Masz takie długie wlosy i nic nie stoi na przeszkodzie żebys je oddała na fundacje. Chyba ci korona z głowy nie spadnie jak kilka lat bd miała krótsze wlosy. I wiem wiem mozna sie tu tłumaczyć tym ze nie mozna nikomu nic narzucać ale pomysł sb jakbyś ty była chora i nie stać cie było na perukę a nie miała bys Włosow a tysiące blond laleczek barbie nie chciało by oddać wlosow. Przykre

    OdpowiedzUsuń