niedziela, 25 maja 2014

Ulubiona maska.

Na mojej półce od kilku lat niezmiennie króluje jedna maska, której nie wymieniłabym na żadną inną.
Jest to pierwsza kupiona pod wpływem bardzo dobrych opinii w internecie. Nigdy nie żałowałam zakupu i to ona pomogła (i pomaga) w drodze do włosowego ideału :) W między czasie jeszcze kilka się przewinęło, nie było ich wiele i zawsze po nią biegnę do sklepu.

 Często pukam się w czoło i myślę sobie "Anula jest tyle innych kosmetyków, a Ty cały czas do jednego wracasz" i jest oto i ona:

a na koniec tradycyjnie moje dzisiejsze włosy :)

30 komentarzy:

  1. pokaz sie cala w koncu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały filmik obejrzałam z rozdziawioną buzią.. Przepiękne włosy :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. przymierzam się do jej zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam juz rozne maski z Biovaxu, ale tej jeszcze nie, co jest dziwne, bo tez jestem blondynka :) Oczywiscie moje wlosy nie rownaja sie Twoim idealnym!!! Ba, nie dorastaj im do piet ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak najbardziej do reklamy włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudo!
    Tej maski z Biovaxa co prawda jeszcze nie miałam, ale wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. również lubię te maski ! a do włosów blond tez moja ulubiona <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, pytam ze zżerającej ciekawości...ile Ty masz obwodu w kucyku??? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku kobietko,ale masz długie,grube włosy.
    Jak dla mnie trochę za długie,ale każdy ma swoje upodobania i wie w czym jest mu dobrze,więc nie wnikam.
    Pozdrawiam :)

    weryfikacja obrazkowa nie zachęca do komentowania...

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :)Fajny blog;) Z chęcią obserwuję :)
    Zapraszam do mnie.Będzie miło jak zaobserwujesz:)
    http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny bajkowy filmik, można oglądać godzinami!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądanie twoich filmików motywuje mnie do dbania o włosy :D Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu Twoje włosy są bardzo ładne jednak myślę,że pakujesz w nie za dużo tych kosmetyków :) włosy też muszą troszkę odpocząć od tego wszystkiego bo za dużo to nie zdrowo :) I chciałabym abyś napisała jaką ovjętość ma twój kucyk :) No wiesz zsuwasz frotkę 2-4 cm i centymetrem :) Moje mają 13 cm objętości :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodawaj szybciej te rozdziały... I postopniuj włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Powinnaś dać odpocząć włosom i skrócić je o połowę :) nie myślałaś o tym zeby oddać włosy charytatywne? Jest akcja Daj Włos która zajmuje sie zbieraniem włosów na peruki dla chorych na raka,to piekny gest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem powinnaś zrobic taką jakby akcje że twoi czytelnicy w komentarzach będą zadawać Ci pytania na temat włosów a ty na nie odpowiesz :) Powinnaś tez nie robić takich długich przerw między kolejnym ' rozdziałem ' bo każdy czeka na twój kolejny wpis a ty troche to ,... olewasz :) chyba ze naprawdę nie masz na to czasu, ale są teraz wakacje więc pewnie masz chwile aby coś napisać ;) a Co do włosów to ładnie by wyglądały gdybyś " coś " z nimi robiła, mianowicie po stopniowane ładnie by wyglądały. Daj im także odpocząć od wszystkich kosmetyków itp ( pewnie tak juz robiłaś ) ale nie zaszkodzi jeszcze raz. Nie ścinaj ich bo bardzo rzadko mozna spotkac tak zadbane i długie włosy, mam też prozbe abys odpisała mi na mój komentarz. I zastanawiam sie co myślisz gdy idziesz i widzisz jakąś osobe która ma długie włosy choć bardzo nie zdrowe. To moja opinia nie chciałam Cie w żaden sposób urazić itp. Liczę tylko na odpowiedz i szybsze pojawianie sie ( w razie możliwości ) kolejnych notek o twoich włosach. ~~ Natia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z tobą, tez mi sie wydaje ze Ania nas troche olewa ... :)

      Usuń
    2. Olewa totalnie,my czekamy na kolejny wpis a Ania nawet nie napisze ze żyje:P

      Usuń
  17. No w sumie to tak, jezeli wyjechała to mogłaby przynajmniej nas poinformować troche wcześniej ;p -- Natia

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ochotę przestać czytać tego bloga... Nic tu sie nie dzieje od dłuższego czasu i na kolejny wpis trzeba czekac z 2 miesiące, Ania olewasz nas to chamskie

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno tu nie zaglądalam... A widze teraz ze to był dobry wybór, nic nowego tu nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest i to wiele

      Usuń
    2. Ja już normalnie tęsknię ! Kiedy nowe posty? Zdjęcia? Filmiki??? :(

      Usuń
    3. Właśnie ;( strasznie długo trzeba czekac.... - Natia

      Usuń
    4. Żyjesz Ania?? ;/

      Usuń
  20. Ja zapraszam do siebie, rowniez publikuje rady dla tych co maja problemy z wlosami i swoje wloski:)
    http://cukrowa-ksiezniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej.. masz takie piękne włosy *,*
    A co do maski... nie lubię jej... po zastasowaniu moje włosy się puszą, nie są nawilżone, nie błyszczą się.. takie... szorstkie i jak druty.. :/

    Zapraszam na swojego bloga. Również jest o pielęgnacji włosów, ale dopiero zaczynam swoją przygodę tu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze nigdy nie używałam tej maski, chyba muszę spróbować ;) Słyszałam już wiele dobrych opinii na jej temat. Ja miałam maskę Biovax do włosów zniszczonych ze skłonnością do wypadania i w ogole się nie sprawdziła :( Muszę spróbować tej!
    Masz piękne włosy!!! IDEAŁ <3
    Kochana zapraszam do mnie ;) Dopiero zaczynam :)
    www.wlosy-of-tyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń