niedziela, 25 maja 2014

Ulubiona maska.

Na mojej półce od kilku lat niezmiennie króluje jedna maska, której nie wymieniłabym na żadną inną.
Jest to pierwsza kupiona pod wpływem bardzo dobrych opinii w internecie. Nigdy nie żałowałam zakupu i to ona pomogła (i pomaga) w drodze do włosowego ideału :) W między czasie jeszcze kilka się przewinęło, nie było ich wiele i zawsze po nią biegnę do sklepu.

 Często pukam się w czoło i myślę sobie "Anula jest tyle innych kosmetyków, a Ty cały czas do jednego wracasz" i jest oto i ona:

a na koniec tradycyjnie moje dzisiejsze włosy :)

31 komentarzy:

  1. pokaz sie cala w koncu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały filmik obejrzałam z rozdziawioną buzią.. Przepiękne włosy :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. przymierzam się do jej zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam juz rozne maski z Biovaxu, ale tej jeszcze nie, co jest dziwne, bo tez jestem blondynka :) Oczywiscie moje wlosy nie rownaja sie Twoim idealnym!!! Ba, nie dorastaj im do piet ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak najbardziej do reklamy włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudo!
    Tej maski z Biovaxa co prawda jeszcze nie miałam, ale wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. również lubię te maski ! a do włosów blond tez moja ulubiona <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, pytam ze zżerającej ciekawości...ile Ty masz obwodu w kucyku??? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku kobietko,ale masz długie,grube włosy.
    Jak dla mnie trochę za długie,ale każdy ma swoje upodobania i wie w czym jest mu dobrze,więc nie wnikam.
    Pozdrawiam :)

    weryfikacja obrazkowa nie zachęca do komentowania...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny bajkowy filmik, można oglądać godzinami!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądanie twoich filmików motywuje mnie do dbania o włosy :D Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu Twoje włosy są bardzo ładne jednak myślę,że pakujesz w nie za dużo tych kosmetyków :) włosy też muszą troszkę odpocząć od tego wszystkiego bo za dużo to nie zdrowo :) I chciałabym abyś napisała jaką ovjętość ma twój kucyk :) No wiesz zsuwasz frotkę 2-4 cm i centymetrem :) Moje mają 13 cm objętości :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodawaj szybciej te rozdziały... I postopniuj włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Powinnaś dać odpocząć włosom i skrócić je o połowę :) nie myślałaś o tym zeby oddać włosy charytatywne? Jest akcja Daj Włos która zajmuje sie zbieraniem włosów na peruki dla chorych na raka,to piekny gest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem powinnaś zrobic taką jakby akcje że twoi czytelnicy w komentarzach będą zadawać Ci pytania na temat włosów a ty na nie odpowiesz :) Powinnaś tez nie robić takich długich przerw między kolejnym ' rozdziałem ' bo każdy czeka na twój kolejny wpis a ty troche to ,... olewasz :) chyba ze naprawdę nie masz na to czasu, ale są teraz wakacje więc pewnie masz chwile aby coś napisać ;) a Co do włosów to ładnie by wyglądały gdybyś " coś " z nimi robiła, mianowicie po stopniowane ładnie by wyglądały. Daj im także odpocząć od wszystkich kosmetyków itp ( pewnie tak juz robiłaś ) ale nie zaszkodzi jeszcze raz. Nie ścinaj ich bo bardzo rzadko mozna spotkac tak zadbane i długie włosy, mam też prozbe abys odpisała mi na mój komentarz. I zastanawiam sie co myślisz gdy idziesz i widzisz jakąś osobe która ma długie włosy choć bardzo nie zdrowe. To moja opinia nie chciałam Cie w żaden sposób urazić itp. Liczę tylko na odpowiedz i szybsze pojawianie sie ( w razie możliwości ) kolejnych notek o twoich włosach. ~~ Natia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z tobą, tez mi sie wydaje ze Ania nas troche olewa ... :)

      Usuń
    2. Olewa totalnie,my czekamy na kolejny wpis a Ania nawet nie napisze ze żyje:P

      Usuń
  16. No w sumie to tak, jezeli wyjechała to mogłaby przynajmniej nas poinformować troche wcześniej ;p -- Natia

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ochotę przestać czytać tego bloga... Nic tu sie nie dzieje od dłuższego czasu i na kolejny wpis trzeba czekac z 2 miesiące, Ania olewasz nas to chamskie

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno tu nie zaglądalam... A widze teraz ze to był dobry wybór, nic nowego tu nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest i to wiele

      Usuń
    2. Ja już normalnie tęsknię ! Kiedy nowe posty? Zdjęcia? Filmiki??? :(

      Usuń
    3. Właśnie ;( strasznie długo trzeba czekac.... - Natia

      Usuń
    4. Żyjesz Ania?? ;/

      Usuń
  19. Ja zapraszam do siebie, rowniez publikuje rady dla tych co maja problemy z wlosami i swoje wloski:)
    http://cukrowa-ksiezniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej.. masz takie piękne włosy *,*
    A co do maski... nie lubię jej... po zastasowaniu moje włosy się puszą, nie są nawilżone, nie błyszczą się.. takie... szorstkie i jak druty.. :/

    Zapraszam na swojego bloga. Również jest o pielęgnacji włosów, ale dopiero zaczynam swoją przygodę tu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze nigdy nie używałam tej maski, chyba muszę spróbować ;) Słyszałam już wiele dobrych opinii na jej temat. Ja miałam maskę Biovax do włosów zniszczonych ze skłonnością do wypadania i w ogole się nie sprawdziła :( Muszę spróbować tej!
    Masz piękne włosy!!! IDEAŁ <3
    Kochana zapraszam do mnie ;) Dopiero zaczynam :)
    www.wlosy-of-tyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. This article is very useful, thank you for sharing. And allow me to share articles too, it's about health and treatment. God willing
    cara mengatasi pandangan mata kabur dan buram

    OdpowiedzUsuń
  23. również bardzo lubię tę maskę! :)

    OdpowiedzUsuń