niedziela, 21 grudnia 2014

Nauka robienia warkocza ;)

Ciężko w to uwierzyć, ale przez swoje ponad 20letnie życie ani razu nie uplotłam sobie SAMA warkocza dobieranego, ani takiego normalnego z tyłu głowy... na co dzień chodzę w rozpuszczonych włosach albo w koczku, czasami uplotę warkoczyka (ale takiego z boku głowy).

 Nigdy nie ciągnęło mnie do zabawy w fryzjerkę, nigdy nikogo nie czesałam, bo po prostu mnie to nie kręci ;), ale jak widzę osoby, które plotą innym albo sobie piękne warkocze, to aż mnie zazdrość zżera :D Więc od dzisiaj nie proszę nikogo w pracy, w domu o zrobienie mi warkocza, ale uczę się sama! Dla niektórych to proste jak bułka z masłem, dla mnie nie... mając tak długie włosy naprawdę można się pogubić i ręce zaczynają boleć! ;)


11 komentarzy:

  1. Na blogu Henrietty znajdziesz mnóstwo tutoriali do świetnych warkoczy - sama czekam na dłuugie włosy by móc się tego wszystkiego nauczyć :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest! :) Nie ma to jak możliwości fryzur na długich włosach. Ja sama czekam na długość do kilku uczesań. (Jeszcze! :))

      Usuń
  2. Może pomoże Ci ten film:

    https://www.youtube.com/watch?v=HTUiDFhzjao

    Technika trochę mniej popularna, bo Torrin dodaje pasmo do każdej strony zanim obie zaplecie, ale może właśnie tak będzie Ci łatwiej :)

    I jeszcze tu:

    https://www.youtube.com/watch?v=YC_unKDz_JA

    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież już teraz ten warkocz jest pięknje wykonany! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. az nie moge w to uwierzyc, ze nie potrafisz, jak to? kobieta powinna posiadac takie zdolnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez przez długi czas nie potrafiłam sama zrobić sobie warkocza ;) teraz dobieraniec z tyłu głowy dla mnie to pestka ;) mi pomogły tutoriale na yt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis,życzę wytrwałości w nauce,kto wie czy w przyszlosci Ty nie będziesz wrzucac filmikow w tutorialami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  8. I tak pięknie wygląda ten warkocz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. spokojnie, dla mnie to też nie takie proste, włoski masz cudowne, jestem tu pierwszy raz, bardzo ładny warkoczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny warkocz. Mi zawsze wychodził gorzej :)

    OdpowiedzUsuń