poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Moja włosowa historia w skrócie :)

W 2009 r. nawet przez myśl mi nie przeszło, że włosy będą sięgać do pasa, a co dopiero jeszcze niżej ;))
To właśnie wtedy miałam swój pierwszy raz z farbowaniem, rozjaśnianiem( i koszmarnymi odrostami). Wcześniej(przed 2009) włosy były znacznie krótsze i wycieniowane (niestety nie ma tego tutaj na zdjęciu). 
W 2010r. zaczęło się coś dziać na głowie. Kudły powoli nabierały kształtów i niektórzy śmiałkowie mówili już na nie 'długie' włosy :)
Do 2011r. termin "maska do włosów" dla mnie nie istniał, ogólnie moja wiedza na temat kosmetyków ograniczała się do myślenia "DROGIE znaczy dobre" w ten sposób sporo niepotrzebnej kasy wyrzuciłam w błoto, ale nie żałuję i moje włosy chyba również :)

Gdybym nigdy nie farbowała włosów, to może bym uwierzyła, że jest to nieszkodliwy zabieg... a gdyby jeszcze nie było widać odrostów, to świat byłby idealny... i tak w połowie 2011 stwierdziłam, że koniec z farbowaniem i oczojebnymi odrostami po miesiącu. Zaczęłam przyciemniać włosy...nawet miałam zielony odcień na głowie. I tak od września 2011r. nie farbuję już włosów.
kliknij aby powiekszyc

Rok 2012 strasznie szybko zleciał. ale to chyba najbardziej przełomowy okres.
Zauważyłam efekty i od lipca sami śledzicie mnie tutaj ;)

To tyle, enjoy!

16 komentarzy:

  1. tak długo czekałem na Twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje powstrzymywania się od farbowania.
    Masz bardzo ładne włosy i ta długość... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciu z 4.12 wyglądają obłędnie! Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu tak rzadko tu bywasz? Daj nam częściej nacieszyć oko twoimi cudownymi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeeeju, jaki długi kucyk... !:) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlasnie, czesciej pojawiaj sie tutaj Aniu :)) na zywo jak i na zdjeciach uroczo :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że piekne włosy masz w genach, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście, efekty są, doskonalisz się

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne masz włosy, zazdroszczę gęstości

    OdpowiedzUsuń
  10. na zdjęciu piękne ale na żywo jeszcze piękniejsze ;)pojawiaj się częściej, chetnie poczytam twoje wypociny ;P W.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne długie włosy, gratuluję efektów :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne masz włosy :) mam pytanie-czy je farbujesz? moja mama szuka farby właśnie idealnie w takim kolorze beżowego blondu.. byłabym wdzięczna za odpowiedz, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. pieeekne;)
    margarittasdiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog ! :)
    zapraszam do mnie, jestem początkująca ;)
    http://uroda-twojekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń